برای دریافت دوره ی رایگان الهگان زیبایی (مخصوص سالن های زیبایی) کلیک کنید

برگزاری سمینارهای سالن های زیبایی در ایران

برگزاری سمینارهای سالن های زیبایی در ایران

برگزاری سمینارهای سالن های زیبایی در ایران

یکی از دلایل مهم حضور در همایش ها و سمینار های مدیریت حرفه ای کسب و کار ملکه های ثروتساز در صنعت زیبایی با محوریت آرایشگر میلیونر شو برای فعالان صنعت زیبایی ، ایجاد ارتباط و یافتن مشتریان جدید است. به همین منظور مدیران شرکت های آرایشی و بهداشتی حضور فعالی خواهد داشت.

 

چرا باید در سمینار ملکه های ثروتساز شرکت کنم؟

شغل آرایشگری یکی از رشته های هنری است که همیشه مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد. هر ساله تعداد بسیار زیادی از علاقه مندان به بحث زیبایی و آرایشگری در دوره های آموزشی آرایشگری  و سمینارهای مرتبط با آن شرکت می کنند. اکثر این افراد قصد دارند پس از این دوره ها مرکز زیبایی و آرایشی خود را افتتاح کرده و یا ارتقا دهند. مهم ترین نکته ای که ممکن است به آن توجه نشود نیاز به دانش و مهارت های لازم برای مدیریت یک سالن زیبایی و آرایشگاه است.

زیرا یکی از عوامل موفقیت افراد در تمام رشته ها به خصوص آرایشگران و مدیران مراکز، یادگیری تکنیک ها و استراتژی  مدیریتی است.

جالب است بدانید طبق دیده ها و تجربه ها، اکثر کسب و کارهایی که با شکست مواجه می شوند از مهارت های مدیریتی هیچ اطلاعاتی نداشته و در صدد یادگیری آن ها نیز نبوده اند و اصلا آموزش پذیر نیستند.

مدیر یک سالن زیبایی باید به روش های اصولی تبلیغات و راه های بازاریابی در جهت جذب مشتری آشنایی داشته باشد. اصول اولیه بازاریابی در  شناخت نیازها و خواسته های مشتریان را درک کند و برای رضایت و وفاداری مشتریان ارزشی را که مشتری به دنبال آن است ایجاد کند. مدیریت سالن زیبایی می داند که در دنیای رقابتی کسب و کارها، لازم است مزیت رقابتی ایجاد کند که علت انتخاب سالن زیبایی نزد مشتری باشد، ارزشی که منحصر به  مدیریت سالن زیبایی باشد و سایر رقبا نتوانند چنین مزیتی را خلق کنند. واقعیت این است که با مدیریت صحیح در سالن زیبایی شانس موفقیت در این شغل به طرز چشم گیری افزایش می یابد. مدیریت منابع انسانی و مدیریت منابع مالی از اهم عوامل موفقیت در مدیریت سالن زیبایی است.

 

برگزاری سمینار های سالن های زیبایی


پاسخ به بزرگ ترین چالش های سالن زیبایی در سمینار ملکه های ثروتساز

  • نمیدانم چه چطوری پرسنل مناسب پیدا کنم ؟
  • پرسنل سالنم انگیزه و بهره‌وری خوبی ندارند
  • دچار کمبود مشتری شده ام
  • چطور مشتری بیشتری رو جذب کنم؟
  • چطور باید با سایر همکارانم رقابت سالم داشته باشم؟
  • چطور تبلیغات اصولی انجام بدهم؟
  • کجا تبلیغات کنم که بازدهی بالایی داشته باشد؟
  • خدمات و محصولات جدید را چگونه به مشتریان معرفی کنم؟
  • چطوری اصولی تخفیف بدم؟
  • قیمت گذاری سالن را بر چه اساسی انجام دهم؟
  • چطور روی برندینگ خودم و سالن زیبایی ام کر کنم؟
  • پرسنل هستم، چگونه مشتری جذب کنم
  • چطوری مشتریان خود را حفظ و وفادار کنم؟
  • چگونه در بخش بازاریابی اینستاگرامی درست فعالیت کنم؟
  • چگونه در سالن زیبایی ام سیستم سازی اصولی داشته باشم؟
  • ایده خلاقانه برای سالن زیبایی ندارم چیکار کنم؟

 

 

 

 

شاید این مطلب هم به کارتان بیاید :

مشاور سالن های زیبایی

 

 

 

 

آرایشگر شو به همراه مرکز بیزینس کوچینگ آلفا و آکادمی سونیا برگزار میکند

 

سرفصل های آموزشی دوره:

مدیریت نوین

بازاریابی

برندسازی

تبلیغات

جذب مشتری

اینستاگرام

منابع انسانی

 

با حضور برترین و حرفه ای ترین اساتدید کشور

 

مربی صابر اسکندری

اولین بیزینس کوچ تخصصی سالن های زیبایی در ایران

 

دکتر مهدی صفایی

کارآفرین برتر 10 سال اخیر و قهرمان کیک بکس جهان

 

دکتر حسین اقبالی نسب

متخصص روان شناسی و مشهور به آرامشگر آرایشگر

 

سرکار خانم شیما وفایی

بنیانگذار اولین مدرسه آرایشگری در ایران

 

برای اطلاعات بیشتر و حضور در سمینار ها به دایرکت پیج زیر پیام دهید:
isntagram: sabereskandari.ir
 

———————————————————————-
این مقاله در مرکز بیزینس کوچینگ آلفا گردآوری شده است. امیدواریم از خواندن این مطالب لذت برده باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×