برای دریافت دوره ی رایگان الهگان زیبایی (مخصوص سالن های زیبایی) کلیک کنید

استراتژی قیمت گذاری برای سالن های زیبایی

استراتژی قیمت گذاری برای سالن های زیبایی

استراتژی قیمت گذاری برای سال های زیبایی

قیمت گذاری اصولی برای خدماتی که شما به مشتریان خود ارائه می دهید یکی از مهمترین مواردی هستش که شما را سریع تر به موفقیت میرساند.

مهمترین فاکتور در قیمت گذاری درست برای خدمات زیبایی ایجاد ارزش است. یعنی اینکه مشتریان ما حاضر باشند و تمایل داشته باشند که بابت دریافت و استفاده از خدمات ما هزینه هایی را پرداخت کنند، حتی پرداخت مبالغ بیشتر.

در این مقاله نکات طلایی در مورد نحوه قیمت گذاری اصولی برای خدمات زیبایی و اینکه قیمت را باید چگونه تعیین کرد و به سراغ مدل های مختلف قیمت‌گذاری می رویم؛ و شما به صورت تخصصی با مدل قیمت گذاری خدمات زیبایی خود آشنا خواهید شد. تا بتوانیم بیشترین سود ممکن را از مدل و استراتژی قیمت گذاری برای سالن زیبایی خود داشته باشید.

 

استراتژی قیمت گذاری برای سال های زیبایی

 

نکات طلایی در قیمت گذاری سالن های زیبایی

 

برای تعیین قیمت گذاری درست برای یکی از خدمات سالن، ابتدا باید با سه مفهوم زیر بیشتر آشنا شوید:

 

قیمت خدمات (price)

 هزینه‌ای است که مشتری پرداخت می‌کند تا از خدمات شما استفاده کند.

 

هزینه خدمات (cost)

 هزینه‌های ثابت و متغیری که برای انجام آن خدمت برای مشتری صرف شده است.

 

 

ارزش خدمات (value)

 ارزش یک خدمت، یعنی اینکه مشتری آگاه باشد بیشتر از پولی که پرداخت کرده، مزایا دریافت کرده است. ارزش برای مشتری فقط به خدماتی که دریافت می کند نیست، بلکه به موارد زیادی بستگی دارد: مثلاً تصویر برند در ذهن مشتری، خدمات پس از فروش یا حتی مواردی مانند اعتبار سالن یا کلینیک و…

قیمت خدمات آرایشگاه زنانه می تواند یک راه میانبر برای رسیدن به تبلیغات سریع برای کسب و کار زیبایی است که ما در این مقاله تلاش می کنیم بهترین راه های قیمت گذاری خدمات زیبایی را به شما عزیزان آموزش دهیم.

 

 

 

شاید این مطلب هم به کارتان بیاید :

دوره ی رایگان الهگان زیبایی (آرایشگر میلیونر) مخصوص سالن های زیبایی

 

 

 

 

  4 تکنیک اصولی قیمت گذاری برای خدمات سالن های زیبایی

 

  • وضعیت تقاضا منطقه

در بسیاری از مناطق چه تهران و چه شهرستان استفاده از برخی خدمات مثل ناخن، مژه، کراتین و… استقبال زیادی میشود که بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی میتوانیم متوجه شویم علاقه مندی مخاطبان آن منطقه را متوجه شویم.پیشنهاد می کنم که روی این خدمات پرمخاطب در بازار منطقه خود تمرکز کنید و با قیمت گذاری های اصولی (بالابردن و پایین آوردن) سعی کنید که مخاطبان بیشتری را به سمت خود بکشانید.

 

  • قیمت گذاری هیجانی

در این روش باید سعی کنید که مخاطب را نسبت به دریافت خدمات با این قیمت ترغیب کنید و هیجان مشتری را نسبت به دریافت خدمات از خودتان افزایش دهید، مثلا می توانید در یک بازه زمانی محدود مخاطب را با یک آفر هیجانی به سمت مجموعه زیبایی خود بکشانید و سپس با پرزنت و مشاوره عالی سایر خدمات را نیز به مشتری خود ارائه دهید.

 

  • قیمت گذاری روانی

در این روش قیمت گذاری خدمات شما با استفاده از قیمت خدمات سعی در ایجاد علاقه مندی نسبت به دریافت خدمات خواهید شد؛ یعنی مثلا هزینه خدمات ناخن را به جای 180 هزار تومان با قیمت 178 هزار تومان ارائه دهید که این روش باعث می شود تصور ذهنی مخاطب شما در مورد قیمت پایین بیاید و تصور کند که نسبت به قیمت قبلی هزینه کمتری را پرداخت می کند.

 

  • قیمت گذاری اضافی

در قیمت گذاری خدمات سالن زیبایی ابتدا سعی کنید مخاطب را با قیمت معقول به مجموعه خود بکشانید و سپس با استفاده از پیشنهاد های هیجان انگیز علاقه مخاطب را به دریافت خدمات جانبی نیز بیشتر کنید تا بتوانید سود خوبی را از ارائه این خدمات داشته باشید.

اکنون می توانید متناسب به نوع خدماتی که ارائه می دهید، شرایط محیطی، مکانی و امکاناتی خود، سیاست قیمت گذاری مناسب را انتخاب نمایید و خوشبختانه در این مسیر ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین قیمت گذاری ویژه خدمات زیبایی را در جهت ایجاد علاقه مندی مشتریان زیبایی خود داشته باشید.

 

 

شاید این مطلب هم به کارتان بیاید :

مشاور سالن زیبایی

 

 

استراتژی قیمت گذاری برای سال های زیبایی

 

 

3 روش حرفه ای در قیمت گذاری اصولی

قیمت گذاری همیشه جزء بهترین بخش کسب وکار برای تبلیغات، بازاریابی و جذب مشتری بوده است.
اهمیت قیمت‌گذاری در جایی مشخص می‌شود که ما برای مقایسه دو محصول و خدمات مشابه، اول به قیمت آن نگاه می‌کنیم. می‌دانید که همه چیز از همان نگاه اول آغاز می‌شود و اگر محصول و خدمات شما انتخاب نشود شاید نتوانید برتری خود را به محصول مشابه نشان دهید.

بنابراین قیمت‌گذاری حساسیت خاص خودش را دارد. لحظه‌ای که شما در قیمت‌گذاری اشتباه می‌کنید، لحظه‌ای است که یا سودتان، یا اعتبار کسب‌وکارتان را نابود می‌کنید.

 

 

  • روش قیمت گذاری بر اساس هزینه ها

    ملاک این نوع قیمت گذاری محاسبه قیمت متریال و قیمت تمامی هزینه هایی است که برای انجام خدمات مصرف شده و قیمت آن بر اساس محاسبه هزینه ها و رسیدن به قیمت پایانی است.

 

  • روش قیمت گذاری بر اساس رقبا
    که در این استراتژی بایست تمامی رقبا بررسی شوند و قیمتی مناسب قیمت رقبا که برای مشتری ترغیب کننده باشد را انتخاب کنیم و برای تبلیغات تراکتی، بنری و مجازی خود روی قیمت خدمات خود تمرکز کنیم.

 

نکته طلایی مهم

امروزه دیگر روش اعلام درصدی جذاب کننده نیست و سعی کنید در قیمت گذاری خود به جای درصدی مبالغ رو در معرض دید مشتریان و در تبلیغات خود استفاده کنید.

 

 

  • روش قیمت گذاری خدمات بر اساس ارزش خدمات

    در این روش ما می توانیم خدمات خود را بر اساس میزان پرداختی هایی که مشتریان حاضرند بابت آن مبلغ بپردازند، تعیین کنیم.
    در این روش می توانیم خدمات خود را به معمولی، خاص و VIP تقسیم کنیم و بر اساس سلیقه و توان پرداختی مبالغ را از مشتریان خود دریافت کنیم.

 

 

—————————————————————————————–
این مقاله در مرکز بیزینس کوچینگ آلفا گردآوری شده است. امیدواریم از خواندن این مطالب لذت برده باشید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×