برای دریافت دوره ی رایگان الهگان زیبایی (مخصوص سالن های زیبایی) کلیک کنید

بازاریابی پیامکی در سالن های زیبایی

بازاریابی پیامکی در سالن های زیبایی

بازاریابی پیامکی در سالن های زیبایی

 

به عنوان یک سالن زیبایی حرفه ای و با کادر مجرب ،تا زمانی که تبلیغات انجام ندهید ،شناخته نخواهید شد . در نتیجه تبلیغات یک موضوع مهم است که نباید آن را نادیده بگیرید. یکی از کم هزینه ترین و پربازده ترین روش های تبلیغاتی که بسیاری از افراد آن را نادیده گرفته اند ، بازاریابی پیامکی می باشد.

 

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی در حقیقت یک شیوه بازاریابی و بسیار شبیه بازاریابی ایمیلی است که پیام های بازاریابی و یا پیام های عمومی در قالب SMS ، به صورت انبوه، برای مخاطبان هدف ارسال میشود. این نوع بازاریابی ، یکی از شیوه های مهم در تبلیغات می باشد و به شما کمک می کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشید و آنها را برای  استفاده از محصولات و خدمات خود ترغیب کنید.

 

مزیت استفاده از بازاریابی پیامکی در سالن های زیبایی

  • 98 درصد از پیامک های ارسالی شما خوانده می شود.
  • 95 درصد ازپیامک تنها ظرف 3 دقیقه بعد از ارسال خوانده می شود.
  • این بازاریابی بسیار منعطف می باشد. در به کار گیری پیامک برای ارتباط با مخاطبین خود، شما قادر هستید آن ها را دسته بندی نمایید و با هدف مشخصی به هر دسته پیامی را ارسال کنید . همین امر سبب می شود که بازخورد پیامک ها و تبلیغات شما افزایش پیدا کند و پیام شما در اختیار افرادی قرار گیرد که به آن نیاز دارند.
  • سرعت استفاده از این بازاریابی بسیار بالاست

بازاریابی پیامکی در سالن های زیبایی

 

ویژگی های یک متن پیامکی جذاب و اثرگذار

  • معمولا دو حالت پیش می آید، یا قبلا خود فرد اطلاعات خود را داخل سایت شما گذاشته و یا شما اولین بار  است که می خواهید برای آن شخص پیام تبلیغاتی ارسال کنید،اگر فرد قبلا در سایت ثبت نام کرده است ، در ابتدای متن پیام خود، اسم آنها را خطاب کنید.

به عنوان مثال (سارای عزیز) اما اگر برای اولین بار است که می خواهید به آن پیام ارسال کنید می توانید پیامکی را به صورت (مشتری عزیز)یا(همراه گرامی)و…آغاز کنید.

 

  • سعی کنید در متن پیامکی خود ،مودبانه برخورد کنید و از به کار بردن کاراکتر های زیاد در پیامک خود داری کنید .

 

  • از ایموجی ها و نمادها استفاده کنید،بسیاری از مخاطبان با پیامکی که فقفط جنبه نوشتاری دارند و طولانی باشند، بی اعتماد می شوند و به آن توجه ای نمی کنند .همچنین سعی کنید نکته اصلی متن پیامکی را با فاصله از خطوط دیگر قرار دهید تا مخاطب بیشتر به آن توجه کنند.

 

  • اگر می خواهید در متن پیام، تخفیفات خود را ارائه دهید ، از نماد % استفاده کنید.

 

به عنوان مثال تمامی خدمات ناخن ما تا آخر اسفند ماه 15% تخفیف گذاشته شده است.

بازاریابی پیامکی در سالن های زیبایی

 

پیشنهاد ویژه برای بازاریابی پیامکی در سالن زیبایی

 

سالن های زیبایی ،جزو مشاغلی هستند که نرخ خدماتشان ، برای مدتی طولانی تغییر نمیکند . اما شما می توانید با یک ترفند جدید، مشتریان خود را غافلگیر کنید.

به عنوان مثال: در روز های خاص مانند عید،شب یلدا،روز مادر و …. قیمت برخی از خدمات(کاشت ناخن ، کراتینه و …) را بشکنید و از طریق پیامک و همچنین اینستاگرام مشتریان خود را با خبر کنید.

در آخر ، یک نمونه متن پیامک ، برای ترغیب مشتریان جهت استفاده مجدد از خدمات ، آورده شده است:

مرکز زیبایی ساچلی

به مناسب عید نوروز،  تمام خدمات در مرکز زیبایی ساچلی با 30% تخفیف انجام می شود.

 

پیشاپیش سال نو مبارک

 

…………………………………………………

 

این مقاله در مرکز بیزینس کوچینگ آلفا گردآوری شده است . امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×